28 nov. 2011

Sexig dikt: Jag vill ha dig

Jag vill smaka
på dina bröst,
och smeka
din lena hud.

Jag vill höra
när din röst,
framtvingar fuktiga
njutningsljud.

Jag vill andas
luften ur dina lungor
och tystas
av din vackra mun.

Retas utav leken
mellan våra tungor
och tömmer börsen
i en lyckobrunn.

Min önskan blir
att försvinna med dig,
bort till fantasiernas
berusande paradis.

Jag vill att du
blir min tjej,
så att jag kan förföra dig
på en gentlemans vis.

Jag vill ha dig
här och nu,
i en omfamnande
kärlekslek.

Ingen får mig
att känna som du,
jag njuter av
att se dig så vek.

Jag vill få dig
att svimma
av mina händers
berörande mystik.

I den heta nattens
ljuvaste timma
startar jag
dina höfters rytmik.
 
 
 
 
 Källa: Poeter.se
 
DrLove.se

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer besvaras här i kommentarsfältet eller på sidan så snabbt jag kan.

Med Kärlek!

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates