19 dec. 2011

Frågor & Svar:

 

Som några av er redan vet så har jag en frågelåda på Blogresponse.se där man kan skicka in sin fråga, stor som liten dum eller klok. En "Frågelåda" hittar ni lite längre ner i högra spalten under reklamen. För er som vill går det också bra att skicka in er fråga till tjejbloggen@gmail.com eller lägga en kommentar under fliken Frågor & Tips/Frågelådan.

Som ni kan se på frågan ovan så svarar jag inte på personliga frågor om mig själv utan hjälper hellre er med era funderingar och frågor angående sex och samliv mer allmänt. Givetvis använder jag mig av mina egna erfarenheter kombinerat med fakta som jag lärt mig om ämnet. 

Vill ni läsa vad andra frågat så kika in på blogresponse via lådan i högerspalten eller kika in under Fliken Frågor & Tips/Frågor o Svar.
DrLove.se

4 Kommentarer:

Sexblogg sa...

Väldigt kul blogg, många bra inlägg :-D Fortsätt gärna! annonserna kan skippas tycker jag dock ^^' <3

kram!

Anonym sa...

Bra blogg. Annonserna kan få vara kvar, jag stör mig inte på dem, men lite oftare uppdatering hade varit väldigt trevligt. Jag vet liksom inte om detta är en blogg värd att följa just därför.

Stora bröst | Storabrost.org sa...

Låter inte dumt det.

Anonym sa...

Tycker också bloggen är bra men alldeles för lite uppdatering

Skicka en kommentar

Alla kommentarer besvaras här i kommentarsfältet eller på sidan så snabbt jag kan.

Med Kärlek!

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates