25 juli 2012

Kaninen - En kvinnas bästa vän!

Ja efter diamonds and pearls förvisso. :) Jag fick en förfrågan igår om jag kunde ge ett tips på vilken sexleksak jag gillar bäst och varför.

Denna leksak, (behöver inte vara i just detta utförande) är en riktig guldklimp. Alltså den berömda rabbiten vinner igen. Förutom att dem oftast är väldigt stilrena så har dem (oftast) roterande kulor inuti och många av dem har även roterande ollon för extra njutning. Det som gör denna så speciell är att man även har klitorisstimulering och det är faktiskt det vanligaste och kanske enklaste sättet för en tjej att få orgasm. Och alla funktioner tillsammans i denna skapelse fungerar mirakulöst för den som vill ha optimal njutning.

En leksak som denna kan vara både dyr och billig beroende på det utförande du önskar. Finns för ett par hundralappar upp till nån tusenlapp. Vad man själv väljer är upp till en själv men om du aldrig har provat denna så rekommenderar jag det starkt som ditt nästa leksaksinköp.

/Erickah

DrLove.se

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer besvaras här i kommentarsfältet eller på sidan så snabbt jag kan.

Med Kärlek!

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates