5 aug. 2013

Flashbacks och Framtidsutsikter.

En diskussion om att göra hemsidor häromkvällen ledde till att jag plötsligt grävde fram minnet av denna alldeles härliga och ett tag populära sexblogg.
Tyvärr så förnyade jag inte mitt eget domännamn i tid och upptäckte till min stora förvåning att någon annan nu stulit snackaomsex.nu för att göra en massa reklam om poker-sidor mm. Tråkigt att det blir så men det är vad tiden gör när man inte står fast vid det som är "mitt".

När jag nu surfade in på min sida så fnissar jag lätt för mig själv. Men samtidigt så tänker jag... Ska man börja blogga igen? Mycket har förändrats här i livet och min tid är heller inte lika riklig som förr... Men kanske kanske... Tanken retas lite inuti mig. Har jag skrivarglöden kvar? Har jag något nytt att komma med som jag inte redan skrivit om förr?

Eller ska jag helt enkelt starta om på nytt? Göra en helt ny blogg under ett annat namn (som är ledig för domännamn)?

Jag ska nog ta mig en tankeställare vad gäller den saken. Men jag har känslan av att detta inte är det sista ni ser skrivet av mig. :)



DrLove.se

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Alla kommentarer besvaras här i kommentarsfältet eller på sidan så snabbt jag kan.

Med Kärlek!

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates